Bij wie heb ik een abonnement besteld? | LVCNET
  • Hier groeit mijn
    business als kool
  • Hier grazen straks 200
    koeien online
  • Hier rustig genieten
    van het snelle leven
  • Hier webwinkel
    ik de wereld
  • Hier branden de peertjes
    als ik thuis kom
  • Hier sproei ik mijn tuin
    vanuit het regenwoud
  • Hier verdwijnt
    stotteren uit beeld
  • Hier ligt Australië
    om de hoek
  • Hier facetimen met
    je tante in Marokko
  • Hier haarscherp
    Humberto kijken
  • Hier vierkante ogen
    van het netflixen
  • Hier zonder kuren
    uren blijven turen
  • Hier is live U2 streamen
    geen toekomstmuziek
  • Hier staat loepzuivere
    radio op het programma
  • Hier straks gratis
    wifi langs de lijn
  • Hier houden we je
    scherp in de gaten
  • Hier de zorg die we
    later nodig hebben
  • Hier volg ik mijn
    colleges vanuit bed
  • Hier delen we slim
    elkaars kennis
  • Hier kun je
    gemakkelijk overstappen
  • Hier haal je
    dikke data bij je binnen

Bij wie heb ik een abonnement besteld?

De meest gestelde vraag tijdens de glasvezelspreekuren is wel: Bij wie heb ik destijds een abonnement besteld? Velen hebben geen kopie van het inschrijfformulier bewaard of weten het gewoon niet meer. Geen nood. Ben jij het vergeten, dan kun je dat gemakkelijk navragen bij de providers door ze even te bellen. Als je onderstaande bel-volgorde aanhoudt, weet je het binnen 10 minuten.

Bel eerst met TriNed: 0880 80 30 30. Vervolgens met Plinq: 0887 76 84 44. Daarna met LVCNET: 0485 74 58 00. Als je bij hen geen abonnement hebt mail je naar Netrebel: support@netrebel.nl (zij zijn niet bereikbaar via telefoon).

Geef je postcode en huisnummer aan hen door zodat ze het kunnen nakijken. Heb je nergens een abonnement besteld, doe dat dan nu. Op https://iedereenglasvezel.nl/keuzehulp/ vind je alle providers en hun pakketten en kun je direct bestellen.

Bij wie heb ik een abonnement besteld?
×